dinsdag 17 december 2013

Fantasie-monster

In de les beeld kregen we de opdracht om een fantasie monster te maken.
Het maken van dit monster begon met het beplakken van een ballon met stroken krantenpapier.
Met behangerslijm plakte ik de stroken krantenpapier mooi op de ballon om hem stevig te maken. Wanneer de ballon vijf lagen had, ben ik de rest van het monster gaan beplakken totdat alle lichaamsdelen eraan hingen.
Wanneer alles mooi aan elkaar plakte, ben ik met schilderen begonnen . Het leuke aan dit deel was dat ik mijn monster in fluor-verf heb kunnen schilderen. Fantastisch gewoon hoe hij opvalt.
Hier is het resultaat :

2 opmerkingen:

  1. Mooi monster, Manon! Je ziet dat knutselen in je vingers zit. Doe zo verder! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, ik wou dat ik het zelf mocht maken toen ik klein was.

    BeantwoordenVerwijderen