maandag 21 oktober 2013

Dag van de jeugdbeweging

Vrijdag 18 oktober was het zo ver, het was 'Dag van de jeugdbeweging'.
Deze dag betekent voor leden uit een jeugdbeweging een dag vol plezier.

Dit jaar geef ik het vierde jaar leiding in KSA Oostrozebeke. Ikzelf ben 2 jaar lid geweest en ben dan meteen leidster geworden. Dit jaar geef ik voor het tweede jaar op rij leiding aan de knapen meisjes (leeftijd 13 - 14 jaar).

Vrijdagmorgen had ik met mijn leden een leuk ontbijtje en een korte activiteit voorzien. Samen met mijn leden verzamelden we om 6.30 uur aan de KSA lokalen te Oostrozebeke. Hier hebben we een luxe-ontbijt genomen om daarna te starten met een leuke ochtendactiviteit. Daarna konden we samen om 7.30 uur vertrekken naar school.

Op school kregen alle leerlingen die in uniform waren ook nog een lekker ontbijt aangeboden door Vives. Deze lekkere croissants en boterkoeken smaakten ons zeker. Terwijl we dit ontbijt lekker opaten werd ook de cheque van 250 euro overhandigd aan Anneleen Vanderheyden. Zij had deze gewonnen door het meeste 'likes' te hebben op haar foto. Jammergenoeg was het snel 8.30 uur en was het tijd om naar de les te gaan.

Vrijdagavond was er bij ons in de KSA nog een leuke activiteit voorzien met de hele leiding. Deze werd georganiseerd door onze hoofdleiding.

Deze dag was voor mij meer dan geslaagd en zo beginnen we al terug af te tellen naar volgend jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten